Връзки
Начало

3 съвета за тяло на фитнес модел

Навсякъде около нас е пълно с обещаващи програми, които ще ти помогнат да постигнеш красиво, слабо и стегнато тяло като на фитнес модел. Истината е, че това е напълно възможно, но трябва да положиш доста труд и старание в този тип начинания. Фитнес моделите изкарват парите си с външния си вид и са изключително отговорни към начина си на живот. Много от тях споделят, че генът определено играе важна роля, но нищо не е възможно без усърдна работа. Всички те са категорични, че за да изглеждаш добре отвън, трябва да започнеш с прочистване на тялото си отвътре и да се движиш малко повече! Но какво още съветват те?

Следвай простичък и здравословен хранителен режим

За да постигнеш мечтаното тяло, не е нужно да следваш сложни диети. Достатъчно е да се храниш здравословно, като просто наблегнеш на хапването на повече плодове, зеленчуци, протеини и пълнозърнести храни. За да не огладняваш през деня, яж по малко и на често. По-добре да хапнеш нещо леко шест пъти през деня, отколкото да преяждаш. Фитнес моделите обръщат и голямо внимание на протеините, тъй като те засищат повече и за по-дълго време. Естествено, необходима е и доста воля, тъй като трябва да ограничиш и приема на очевидно нездравословни храни като кексове и сладкиши, преработени въглехидрати и мазни храни като снаксове, чипсове и т.н.

Не бъди крайна по отношение на храненето си

Тоталните забрани не работят наистина. Всъщност голям брой фитнес модели заявяват, че понякога си позволяват нещо сладко или мазно. Нагласата към тези храни е важна и всичко трябва да е в определени норми. Ако се храниш предимно здравословно, то няма нищо лошо в това от време на време да хапнеш сладолед или пица. В случай че ти се хапват вредни храни по-често, има множество здравословни варианти на вредни храни. Те ще заситят апетита ти, като същевременно ще приемеш по-малко калории и мазнини.  Както казваше един наш приятел, фитнес инструктор: „Ако искаш да отслабнеш, просто трябва да гориш повече калории, отколкото изяждаш.“

Хидратирай се

Както и друг път сме казвали, когато експертите съветват да пиеш повече вода, това не означава да се насилваш и да я пиеш под час. Все пак водата помага за извеждането на токсините от организма. Черният дроб има нужда от вода, за да усвоява по-лесно мазнините. Друг плюс на водата е, че пълни стомаха ти и ти помага да не нарушиш режима си на хранене. Фитнес моделите препоръчват да се разнообразяваш, като добавяш към водата си лимонов сок, мента или просто си правиш чай.

Следването на тези простички съвети със сигурност ще има ефект и те ще ти помогнат да се чувстваш по-добре. Естествено, фитнес моделите признават, че самите те невинаги са в идеална форма и готови за фотосесия. За да се подготвят, често им се налага да намалят калорийния прием, но без да намаляват протеините в диетата си. Те обаче предупреждават, че тези режими се подготвят от диетолози и се следват за кратък период от време.

Коментирай:

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *