Връзки
Начало

Какво прави спининг тренировката толкова предпочитана

Ако си любител на различни групови тренировки, със сигурност си ходила поне веднъж на спининг. Ако никога не си пробвала и се чудиш какво е това, става въпрос за много интензивно въртене на педали и извършването на всякакви упражнения върху застопорени на едно място колела. Всъщност спинингът е доста забавен, тъй като всеки инструктор подбира различна музика и си избира различна хореография. Има, естествено, и една неприятна част – ако си позагубила форма, след първата тренировка ще се чувстваш истински изтощена. Това така или иначе важи за повечето спортни занимания, което пък означава, че върши добра работа. Какво всъщност се случва, когато тренираш спининг?

Гориш калории

По време на спининг тренировка се горят средно около 500 калории. Ако си постоянна, ще забележиш видими резултати само след няколко тренировки.

Подобрява се функцията на сърдечносъдовата система

Спинингът е аеробно занимание и ползите за здравето са много. Той е чудесна тренировка за сърцето и издръжливостта като цяло. След редовно посещение на спининг занимания ще увеличиш и капацитета на белите си дробове.

Получаваш страхотни крака и дупе

От спининга се отслабва, което е страхотно. Има обаче разлика между слабо тяло и красива, стегната и изваяна фигура. Спинингът натоварва всички мускулни групи в краката. Ако тренираш по три пъти седмично, ще стегнеш и оформиш краката си.

Стягаш коремните мускули

Когато въртиш педалите на спинера (колелото за спининг), горната част на тялото ти също се движи. От леко сгънатата позиция и непрестанното движение вляво и дясно се стягат всички коремни мускули.

Не натоварваш колената

Спинингът е подходящо кардио занимание за хора с проблеми в колената. За разлика от тичането, спинингът не натоварва колената толкова много и е чудесно решение при артритни заболявания.

Времето ти минава много бързо

По време на спининг тренировка упражненията и натоварването се променят непрекъснато. Минавайки през различните нива, губиш представа за времето. Когато инструкторът използва и подходящи, разсейващи визуални и аудио стимули, тренировката минава още по-бързо.

Следваш собствения си ритъм

За разлика от други групови занимания, при спининга можеш да забавиш ритъма, без да се чувстваш неудобно или като аутсайдер. Когато посещаваш първите си тренировки, можеш просто да въртиш педалите малко по-бавно, докато влезеш във форма.

Забавляваш се

Когато тренираш, едно от най-важните неща е да се забавляваш и да приемаш упражненията като нещо позитивно за теб самата. По време на спининг тренировка усещаш енергията на хората около теб, която те зарежда и ти дава сили да не се откажеш.

Ако нямаш възможност да си вземеш колелото и да повъртиш педалите нагоре в гората, вече има и решение за теб. Просто потърси удобна зала и скачай върху педалите. Инструкторът по спининг Веси Лакова обещава, че ако тренираш редовно, ще развиеш силно, издръжливо и здраво сърце, по-голяма издръжливост, ще намалиш времето за възстановяване след тренировка, ще отслабнеш и ще се чувстваш пълна с енергия.

Коментирай:

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Още от Йога & Спорт