Връзки
Начало

10 стъпки за корем без мазнини

Няма как да не си признаем, че мазнинките в областта на корема са страшно трудни за стопяване. Ние сме се борили, а част от нас и продължават да се борят с тях. Допитахме се до специлисти и ендокринолози, кои са 10-те неща, които ще ни гарантират хубаво и плоско коремче. Ето какво събрахме:

1. Хапвай тученица
Тученицата е един от най-богатите растителни източници на омега-3 мастни киселини и мелатонин. Омега-3 изглежда помага разграждането на мазнините.

2. Високоинтензивни интервални тренировки (HIIT)
За разлика от кардио тренировки тип джогинг, HIIT тренировките са значително по-кратки. Освен това, според различни изследвания те са много по-ефективни по отношение на изгарянето на мазнини.

3. Пропусни пиенето
За съжаление калориите от безалкохолните газирани напитки, соковете и алкохола подпомагат закръгленото коремче. Ако искаш плочки, забрави за пиенето.

4. Яж много чисти протеини
Увеличи протеина и намали въглехидратите. По отношение на първите заложи на леща и други бобови; студеноводни риби с ниско съдържание на живак като сьомга, треска и пъстърва; чисто дивечово месо или месо от свободно отглеждани животни.

5. Избягвай храни, които често предизвикват алергия и непоносимост
Колкото и пресилено да звучи, според различни изследвания безглутеновите диети подпомагат загубата на мазнини.

6. Ограничи приема на глюкоза и фруктоза
Фруктозата е една от най-лошите субстанции за метаболизма. Тя отива директно в черния дроб, подпомагайки неговото омазняване и същевременно засилва инсулиновата резистентност. В случай, че не знаеш стресираният черен дроб често се отразява на мазнините около корема ти.

7. Контролирай кортизола
Нивата на хормона кортизол скачат в ситуации на стрес. Всъщност колкото по-стресиращ е живота ти, толкова по-голяма е вероятността от натрупване на мазнини и качване на тегло.

8. Почивай
Необходими са ти поне 7.5 – 8 часа сън на денонощие, за да върнеш нивата на кортизол в рамки.

9. Вдигни нивата на адипонектин
Когато нивата на адипонектин в кръвта ти са ниски, мозъкът ти изпраща сигнал на тялото да трупа мазнини. Колкото по-високи са обаче, толкова повече мазнини се горят.

10. Прави минигладувания
Добре е да имаш голям прозорец, в който да не ядеш. За мъжете са достатъчни 16 часа, но на жените са необходими 18 часа.

Коментирай:

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Още от Йога & Спорт