Връзки
Начало

Попитахме 10 млади майки как се поддържат във форма

Не е лесно да си майка, а още по-трудно е да си млада майка, която се старае бързо да влезе във форма. Това не означава обаче, че е невъзможно. От Евита с удоволствие открихме, че младите дами с деца, до които се допитахме се стараят да живеят здравословно. Те не само изглеждат страхотно, но и показват на мъниците си, че е важно да спортуваш и да се храниш правилно. Ето какво ни казаха тези страхотни момичета.

Вики
Възраст: 33
Височина: 165 см
Килограми: 56
Деца: две момичета на 1 годинка и 10 месеца и на 5 годинки

Вики обича да спортува. Ходи на фитнес през ден. Хапва много плодове и зеленчуци. Протеините си набавя от риба и много рядко яде месо. Като цяло се старае да разделя храната си на групи като в 90 дневната диета, но без да спазва последователността на дните. Призна си, че много обича биричка и си позволява от време на време.

Надежда
Възраст: 32 години
Височина: 179 см
Килограми: 70
Деца: момиче на 8 месеца и момче на 11 години

Надя винаги е била със стройна фигура. Преди да забременее и в началото на бременността е ходила на плуване. Сега все още не почнала да влиза във форма, но се похвали, че до една седмица взима тренажор от приятелката си и започва да действа.

Магда
Възраст: 30
Височина: 160 см
Килограми: 48
Деца: момче на 1 годинка и 4 месеца

Магда със смях казва, че целодневно тренира „усърдно тичане и вдигане на 10 килограмова движеща се тежест“. „Ям основно от детското меню“, продължава да се смее младата майка. Набляга на плодовете и зеленчуците. Обича да си хапва и сладкиши, но само домашни и без захар.

Анита
Възраст: 33
Височина: 176 см
Килограми: 65
Деца: две деца на 6 и на 11 години

Анита се поддържа във форма с народни танци, като ходи на тренировки 2-3 пъти седмично. Признава си, че се бори със зависимост към сладкото. Старае се да се храни и като цяло да живее здравословно.

Дени
Възраст: 31
Височина: 164
Килограми: 67
Деца: момче на 7 месеца и момиче на 4 години

Дени прави йога няколко пъти в седмицата, а от време на време и тича по 40 минути. Тя е страхотен сладкар и обича да готви, така че храната в дома й винаги е на ниво. Като цяло казва, че не се ограничава много, но се старае да яде месо максимум два пъти в седмицата, риба поне веднъж, винаги много зеленчуци и малко черен хляб. През есента набляга на супите. За да устоява на десертите, просто се старае да не приготвя често.

Оля
Възраст: 31
Височина: 165 см
Килограми: 58
Деца: момче на 1 годинка и 8 месеца

Оля редовно прави йога. Всъщност малко след раждането на сина си става дори инструктор по „Йога за мама и бебе“. По отношение на храната заявява, че си хапва всичко, като гледа да ограничава само количеството за вечеря.

Веси
Възраст: 33
Височина: 173 см
Килограми: 62
Деца: момиче на 2 годинки

Веси е абсолютно редовна в тренировките си. Тя е инструктор по спининг като води тренировки 4 пъти в седмицата. Като спортист естествено следва здравословен хранителен режим, който обаче не ни сподели в подробности.

Дени
Възраст: 31
Височина: 170 см
Килограми: 58
Деца: момче на 8 години

Дени се старае да спортува пет дни в седмицата. Обича да тича и тренира тае-бо и табата. Тя е изключително стриктна в храненето си. Избягва пакетирани храни, транс-мазнини, бяла захар, бяло брашно („макар и не на 100%“, допълва тя). Не яде нищо пържено и месо. Яде основно храна, приготвена вкъщи – зеленчуци, плодове, риба, ядки, мюсли, манджи, домашни сладкиши. Разбира се не пуши и действа умерено с алкохола.

Мариета
Възраст: 30
Височина: 170 см
Килограми: 60
Деца: момче на 2 годинки и 10 месеца

Мариета също е фен на спининга. Тя ходи на тренировка 3 пъти седмично и също следва хранителен режим. Мариета ни изпрати и страхотна снимка от напредъка, който е постигнала, след като е започнала с активните тренировки.

Ману
Възраст: 32
Височина: 174 см
Килограми: 61
Деца: момиче на 3 годиники и 7 месеца.

Ману следи внимателно режима си на хранене. За нея е важно какво, как и кога яде. По отношение на спорта – задължително тренира два пъти в седмицата, без да уточнява обаче какво точно.

Коментирай:

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Още от Йога & Спорт